Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

torsdag 17 februari 2011

Bad Night!

 Trött idag, vaknade vid 03:00, och hade ont igen, blev tvungen att ta ett SmärtPiller, men det tog 2 timmar innan jag kunde gå o lägga mig igen, sen vaknade jag 07:30, ont igen, jaha bara att "hacka" i sig, så tar det lugnt idag, skall iaf gå en kortare Promis, med Eddie Rex!
Norrskenet har jag saknat i Vinter, trots att det varit rejält kallt, så har jag iaf inte sett denna härliga upplevelse, som sprakar förunderligt över himlavalvet! Lasse Mockar och sen skall han förmodligen Snöröja, nu när Snöfallet ser ut att mattas av, äntligen! Så jag väntar väl med att Promenera tills Snön är borta, så det blir lite lättare att gå! Kylan håller i sig, -15 dagtid, hoppas på en bättre temp, nästa vecka!      

                                 All for Today, Folk´s!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar