Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

onsdag 30 mars 2011

Edwin, djupt försjunken i tankar!

DR Alban och Ebenholtz af Kvarnbäck, dom gillar varandra!

Jitske Wilck och WiseGuysPhoenix
Snart kan vi börja ta av Täckena mitt över dagen, vi brukar börja så på Våren! Ska bli så skönt för Hästarna, och oss åxå!
Idag skiner solen och borta vid Stallet kändes det riktigt varm och skönt, vanliga göromålen avklarade samt lite lydnadsträning med Eddie Rex!
Känner mig riktigt hyfsad idag, bara ont i halsen kvar+ lite förhöjd temp, bra att jag inte blev sängliggande mer än 1 dag, det gillar jag, blir så jobbigt att komma igång igen då!
Lagade så mycket mat Fre-Lö så det slipper jag några dagar, härligt, finns kuligare saker att göra, men man ska laga själv, av bra råvaror, viktigt om man vill må bra, och det vill jag!
                         All For Today, Folk´s 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar