Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

måndag 28 mars 2011

Genom Rosa Glas!

Flunsan fortsätter i min kropp......är slak och har frossbrytningar omväxlande med blir för varm! Ska försöka vara uppe lite mera idag, drick hett Nyponte med Honung, ska iaf lunchfodra Kusarna, kanske mocka lite, om jag orkar, Lasse jobbar idag, inte kul för honom att ha allt kvar när han kommer hem!
drömmer lite om Sommar.............tittar på härliga bilder, Spetsgardiner, Pelargoner och sommar utanför, Barndomens Sommar, dä ä grejer, dä!
Man får aldrig sluta drömma, dagdrömma lite, då tappar livet sin mening, men naturligtvis hålla det på en "frisk" nivå, som man mår bra av, nääe nu värker min stackars hals, lite varm dryck, för att slippa det en stund, host, host!
Edwin ligger bredvid mig och Kurrar så mysigt, Kurrandet är så rogivande, Go-Edwin, min älskade gammelKatt, må du få leva länge till...............Edwin fanns åxå på Mammas tid.....liksom en länk med den tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar