Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

söndag 13 mars 2011

Söndag, en underbar dag, till !

Sov som en liten gris inatt, superhärligt! Njuter fortfarande av gårdagens härliga Träning med  Kusarna, idag skall dom få lite lättare jobb, då blir det en 30/30, alltså 30 min ridning och 30 min At hand av mig, dom reds ju lite tuffare igår!
Vicktoria var sjuk, så det blev ingen massage av Hästar, men vi var ju tidiga ute i Stallet och Mockade, så när hon inte kom, då blev det en välbehövlig städning i Stall och Sadelkammare, undanplockning av extratäcken som dom har vid sträng kyla, så att det blev framkomligt i Sadelkammaren[Husbonden är inte så villig att städa där] Dammsugning av Sadelkammare, avtorkning av damm i Stallet, jisses vad skönt det kändes när det var klart! Nu skall vi vila oss lite, innan vi skall ut med Jitske o Gayen!
Tur att jag lagar mycket och olika Maträtter, när jag lagar Mat, finns i Kylen bara att värma, superskönt, när man kommer in på kvällskröken och är hungrig!
                                That´s All For Today, Folk´s!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar