Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

lördag 26 mars 2011

Sol, Blåst och kallt idag!

Jaa, det behöver jag idag, en Spark i Baken, jaa inte en Sparkstötting*skratt* det skulle ju snarare hindra mig! Några dagars "nerdipp" men idag hyfsat, fast haltar betänkligt, och får ju inte göra det, åter till Kryckorna isf, eller gå jättesakta! Väljer gå jättesakta, så att jag "tynger ner lika på Höfterna! Senaste dagarna har jag känt Protesen i Lårbenshalsen, som något hårt, rörelsebegränsande inne i låret, obehagligt, vill ändra ställning för att slippa känna det!
Men skall nu ta mig ut, fast inte så behagligt, halt och isigt, inte bra för mig, så vi får salta och sanda, så jag kan ta mig fram, utan att risker att ramla ikull, o förstöra hela Operationen!
Lasse kanske kan rida idag, om det inte blir Storm igen, nu skulle kusarna behöva jobba!
Senare lite Matlagning igen, gjorde åxå ett "Städschema" åt oss, nu får det inte bli igengrott igen, inte trevligt, att bo i det!
Tvättade Håret, ståendes över Badkaret igår, för första gången, jisses vad ont jag har i Sätesmuskulaturen idag, dom musklerna fick vad dom tålde*skratt* men varje grej som jag "tar" tillbaka, känns som en Seger!
       That´s All For Today, Folk´s !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar