Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

söndag 20 mars 2011

Vårdagjämning och SuperMåne!

Just nu är det SuperMåne, Månen är så nära Jorden, som den inte varit på typ 20 år!

DrömStjärna!
Äntligen tror jag att Musklerna börjar bli bättre, sov till kl 10 imorse, hörde inte ens när Lars-Erik gick upp i ottan, för att släppa ut hästar o utfodra djuren!
Hade en "strulig" dröm inatt igen, drömde att jag for ner till Stockholm med nån Häst, sen tar nån Hästen och bil, letar letar, tydligen kände jag den som tagit dom, träffar till slut den personen, ber honom skriva sitt telenr, jaaa då skriver han det, men när jag får den jättestora lappen, är det skrivet telenr, en massa olika över hela stora lappen, dessutom for jag runt med en jättestor kasse el väska, hade otroligt mycket grejor med mig, och dom ramlade ur hela tiden, till slut träffar jag iaf syster Marianne och frågar trött/stressad, "får jag sova hos dig" Hahahahha! Jag läste att man ska inte ta det så allvarligt med drömmar, se dom med lite Humor......inte gå o grubbla på dom! Det är ju bara Hjärnans sätt att bearbeta saker o ting!
Ännu en underbart härlig dag idag, solen skiner så det kommer att bli underbart att få jobba Kusarna i Paddocken, njuta av Solen, fika, jaa helt enkelt njuta av livet!
Läste någonstans att om man inte använder Hjärta och Själ, i sina tankar och handlingar, så vissnar dom, skrumpnar och dör! Så håll våra Hjärtan och Själar levande, använd dom!
                                  All For Today, Folk´s !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar