Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

onsdag 16 mars 2011

En hyfsad dag, 7 veckor efter Operationen!

Tråkigt nog, blev jag tvungen att ta Smärtis inatt, hade så ont att jag inte kunde sova, men det kan jag ta, om det händer då och då!
Hyfsat pigg när jag vaknade, solen sken, men enkall vind svepte fram, rikigt iskall var den! Men jag tog mig ut och gjorde mina vanliga "övningar" i Stall och Hagar*skratt*[ifall Förnedringskassan läser]Sjukgymnastens små knep fungerar superbt, när jag tex har suttit still en stund och skall stödja på op-benet gör det ont, då går jag med pyttesmå långsamma steg en bit och vips känns det bättre! har tagit det ganska lugnt idag, har träningsverk i dom "misshandlade" musklerna, men dom måste förstå, att dom skall mallas in i "rörapåsig" fållan igen!
Tittar på CNN och SKYNEWS, stackars Japan, som om det inte räckte med Jordbävning, Tsunami, Kärnkraftverk med Härdsmältor, utsläpp av Cesium=Strålning, nu har dom kallt och snöoväder åxå! Dåligt med el och värme till dom stackars hemlösa och evakuerade, jag fattar inte, 5 dagar och varför får dom inte dit Katastrofhjälpen??????? Ska ingenting kunna fungera som tänkt?????Det är bara för skitdåligt!
                                       All For Today, Folk´s !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar