Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

fredag 11 mars 2011

Yes, jag är FRI !

Två nätter nu, har jag klarat mig utan, dom starka Smärtstillande Tabletterna, gud vad skönt det känns! Äntligen på rätt Köl, har ju aldrig gillat att stoppa medicin i min kropp, funderar alltid på vad som händer "där inne"? Nu har ju min stackars kropp fått genomlida över 6 veckors hård medicinering! Men nu ska skiten ut ur min kropp, härligt!
Igår red Lasse båda Kusarna, och Jitskan var lugn och Cool, trots Brunsten! Det är en sån härlig känsla, att Munkpepparen faktiskt fungerar, så härligt för henne att inte behöva stressa upp sig, bara för att hon Brunstar! Mycket glad, för hon är en sån trevlig häst!
Blir träning idag åxå, Lasse skall bara ploga bort den dm som ramlade ner inatt, nu skiner faktiskt Solen, najs!
Imorgon kommer Annelie och rider Jitske, det ska bli kul, hoppas att hon kan rida henne 1 gång i veckan och så småningom rida henne för Tränare! Det skulle bli superfint väder imorgon!
             That´s All For Today, Folk´s !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar