Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

måndag 21 mars 2011

Åååå vilken dag!

Bilden från gårdagens Hästträning, både Hästarna och Lasse har blivit så duktiga, på Handhäst nu, så nu värmer han båda, så jag inte behöver anstränga mig så mycket, igår blev det Westernträning för Gayen och jag Longerade Jitske, men det syns att det är mycket jobbigare för dom att gå där det är upptinat o mjukt, dom blev trötta, så vi gav oss efter 45 min! Dom hade ju åxå varit igång 3 dagar i rad, brukar mera bli varannan, för oss!
Idag, Måndag, ännu en härlig dag, man blir ju alldeles "salig" Solen skiner, trots lovat mulet, ja den försvinner lite då och då, när den skiner är det +9 i skuggan!
Jag blev alldeles svettig av mina övningar i Stallet*skratt* Sov skönt inatt och känner mig piggare och piggare, bra så jag kan få upp "orken" nån gång! Känns nästan som om "utmattningströttheten" är på väg att bli bättre? Hoppas hoppas!
Imorgon hoppas jag att jag äntligen får hjälp med städningen, fy vad det ser ut här......tar bara det värsta, typ toaletter-kök, när jag är igång, men orkar inte med att helstäda, blir för mycket konstiga ställningar för mig!
                       All For Today, Folk´s !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar