Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

måndag 14 mars 2011

Ännu en Solskensdag!

Sov bra inatt åxå, vaknade tidigt, pigg, jag som trodde att jag inte skulle kunna gå ens idag, men se det kunde jag!
Mockade o lunchfodrade, in och åt lunch, sen ringde Annelie och ville komma, jaaa jättekul!
Så hon tränade lite vanlig ridning, sen körde vi lite NH träning med den Stora Bollen, vi har tränat honom förut så han var inte speciellt imponerad, hahaha, så då kan man ju göra det lite svårare, när Annelie först skulle lyfta Bollen upp mot ryggen for han som en "snorloska"
nääe det gick inte, så jag sa till Annelie, ställ dig här frame med honom så lyfter jag Bollen, jamen se då gick det, sen bytte vi positioner, Annelie tog Bollen, och då fungerad det!
Solen strålade på oss, det var jätteskönt ute, så underbart!
Hade lite träningsverk i låren efter igår, så det var ju bara bra att röra på sig idag åxå!
            That´s All For Today, Folk´s !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar