Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

onsdag 23 mars 2011

StormVindar-Städdag

Vi har all en SkyddsÄngel, som vakar över oss, om vi vill ha det!
Jaa, nu känner jag mig INSPIRERAD, nästan hela nedervåningen NYSTÄDAD, Anna kommer imorgon och hjälper oss med resterande, såå härligt!
Det var en perfekt dag för städning, Solen sken, hyfsat varmt ute, lite vind, men den vinden hårdnade till och till slut var det rena STORMEN, var väldigt orolig, när Lasse skulle ta in Hästarna, men det gick bra, tack o lov!
Desto värre var det ju att imorse se, den söndervridna Plåten, på Härbret, som står i kanten på Vinterhagen, tänka på vad som kunde ha hänt........TACK SKYDDSÄNGLARNA, för att ni vakar över mina KÄRA♥
Det stormade rejält när vi skulle sova, så till slut klev Lasse upp och fällde upp våra KorgMarkiser, det var nog smart, dom vill man inte, skall gå sönder!
Igår tog jag Sovrummet själv, höll på lika länge nästan, som Anna städade resten, det går ju sakta för mig, till slut var jag helt slut, fick lägga mig o vila, tänkte jaha, hur kommer detta att kännas imorgon????
Glädjande nog, för första gången efter lite ansträngning...........var inte alls så stel och nästan inget ont.........det går alltså framåt, är pigg och glad  idag!
Eftersom det stormade igår, så fick Hästarna vila..........säkerheten fram för allt!
                That´s All For Today, Folk´s !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar