Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

onsdag 2 mars 2011

Rehab Träning när den är som bäst!

Mina RehabKompisar!

Annelie red hit på Noha, red ett vackert Hjärta, i nysnön, i Paddocken, gulle dig, Annelie!

Igår hade vi en alldeles underbar dag, Solen strålade, det droppade, Fåglarna kvittrade! Så efter lunch tog vi Hästarna, Lasse sadlade upp båda, jag borstar lite, men får ju inte böja o lyfta, så det mesta får Lasse göra, sen leder Lasse ner båda två till Paddocken, jag går med Rullisen ner, Lasse rider Gayen, jag går med Jitskan, gör lite At Hand, hon är verkligen följsam och snäll, och jag behöver gå och röra på mig, gå själv gör jag ju varje dag, men det är mycket roligare att gå med en Häst*skratt*
Jaa, sen bytte vi Häst...........fungerade väldigt bra, bra åxå för Kusarna, dom har tappat mycket muskler denna långa kalla vinter, så man får ta det varligt! Speciellt Jitske har tappat muskler, bygga upp tar tid, så det får ta tid!
Jag skall ju åxå bygg upp min kropp, efter 3,5 års värk o osovna nätter, skall jag åxå nu äntligen få tillbaka mina muskler och min Kondition, så vi gör det tillsammans, man behöver TräningsKompisar, då går allt mycket lättare och roligare! Men som sagt, det tar tid att bygga upp Muskler, så det får ta tid, en dag i taget, ingen skall få stressa på mig, flåsa mig i nacken, undra, "kan du inte jobba nu" För nu är min kropps återhämtande det viktigaste, om min Höftledsoperation skall bli lyckad, gör man fel nu, så kan allt arbete vara förgäves!
                         All For today, Folk´s!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar