Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

fredag 25 mars 2011

Fredag och lite Sol och mycket Blåst!

,
Hos Mormor Ingeborg i Långskog, Mamma&Uno, Jill, Kjell och längst ut till hö. jag!
Jaa, det är riktiga nostalgidagar, håller mig alldeles för stilla, orkar inte mer än så, tittar på våra Familje/Släktfoton som Bror Kjell sammanställt! Skickar via Datorn både hit o dit, till släktingar! Fastnar lite i "förr", både roligt o sorgligt att titta på dom, saknad efter dom som inte längre är med oss♥ Idag MÅSTE jag röra på mig lite iaf, inte bra med "stillestånd" tror jag börjar bli förkyld åxå, har ont på ena sidan av halsen, halsmandeln alldeles uppsvullen!
Men Huset är iaf nystädat, det känns härligt och luktar gott!
                     All for Today, Folk´s !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar