Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

söndag 27 mars 2011

Förkylt !

Sov uruselt inatt, ett par timmar bara, somnade till vid 07:00 och när jag vaknade, jaha nu förstår jag de senaste dagarnas onda i kroppen, en förkylning på gång, ont i halsen, feber och frossa, hjälpte inte med InfraBastun igårkväll, typiskt!
Ja det är väl bara "att tacka o ta emot", går väl inte att säga "passar inte såå bra just nu, kan vi ta det längre fram?"
Inte så bra för Höften, den behöver röra på sig, fast Knäet mår inte så bra, känns som om det är "överansträngt" tror jag har vätska i Knäet, det är åxå svullet, skit, skit!
Så idag blir det Lågfart, tur att jag lagat mat, så det finns, bara att värma, alltid nåt positivt, sa han som fick HIV, nääe den var ful, men så är det ju, man skämtar grovt om det värsta, liksom för att bearbeta det på nåt via!
En urdålig till hörde jag på Tv:n "Vet du hur man skrämmer en Japan?" Man gör Vågen"
men man är ganska van att höra Råa skämt, så man reagerar knappt nufötiden, så matad är vi!
Nääe nu stänga, släcka ner, vila en stund, tycka synd om mig själv, ett kort tag!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar