Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

lördag 19 mars 2011

En härlig dag, Solsken och Hästträning!

Här kommer Mia galopperande på Rossi, Westernträning för Regina!
Jaa, det blev en härlig dag, trots en lite "skruvad" natt, upp tidigt, för vi ville åka till Svedje Ridhus och titta på Western träningen som Regina hade!
Man lär sig jättemycket genom att titta, dagen gav mycket "matnyttigt" samtidigt som det är kul att träffa andra som håller på med Western! Fika hade vi naturligtvis med oss, det är ett måste*skratt* Efter ett par timmar, måste jag röra på mig, blev stel o kall, men vi skulle iaf hem o fodra Kusarna Lunch, så att vi kunde rida/träna vid 15-16 tiden!
Så lunch och vila lite[jag t.o.m. sov en timme]
Vi provade lite från Reginaträningen, kul att få nya "input" bli inspirerad, då blir det jättekul att träna, idag red Lasse Gayen i en timme, värmde båda, med Jitske som Handhäst, sen tog jag Jitske och gjorde lite övningar samt Longerade henne!
Så NÖJD med dagen, fortsätter träningen imorgon, då blir det träna Galopp med Jitske, där behövs mycket jobb, nu har jag halva Paddocken, bar och lagom mjuk, så nu är det bara att sätta fart!
                        That´s All For Today, Folk´s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar