Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

lördag 5 mars 2011

Göra roliga saker piggar upp mig!

Igår och idag, blåser det Storm, så vi for och tittade på Westernträning med Håkan Forsström på Klubben! Skönt för mig att komma hemifrån och få göra/se något annat! Man lär sig mycket bara av att titta på problemlösningar, superintressant och lärorikt!
Sugen man blev då!!!!!
Avstod någon träning hemma p.g.a. den hårda vinden!
Lasse håller på att skruva fast benen på våra nya snygga, sköna Matbords Stolar, wow blev ett annat Kök!
Westernträningen fortsätter imorgon, så vi far väl dit några timmar då åxå, får klä på mig ännu bättre än idag, blev väldigt frusen, trots varm Overall, om jag fryser, blir det ondare och jag blir jättestel, det vill jag undvika, kul att träffa alla Western diggare igen!
                           That´s All For Today, Folk´s!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar