Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

onsdag 29 juni 2011

The heat is on!!!

Nya Skärmarna vid Poolen!

Ena Halvan av Broverandan,städad och fin!
En riktigt het dag, badat en massa gånger, för att kyla ner mig och orka göra någonting, nu är det 24 grader i Poolen, mycket behagligt, tycker jag! Husbonden har varit o köpt Skärmarna som jag önskat mig, för att insynsskydda Poolen från Gårdsplanen, jag gillar att bada Naken, så att man hinner få på sig Handduken om det kommer någon! Sen har jag andra halvan av Verandan kvar att Dammsuga, tog mig 3 dagar att få fint där, gör det sista idag! Nu kan man sitta där och äta, skall bara fixa Spetsgardiner så det blir riktigt fint!
Just nu kyler jag ner mig i Sovrummet, där AirConditionen går för fullt, här är det en mycket behaglig temperatur!
Jag brukar säga till Husbonden, när jag sätter mig med Datorn, "nu ska jag göra lite Kontorsarbete"*skratt* han har farit ner till Robban, han skall göra slutprov praktiskt på MotorsågsKursen, håller tummarna att han fixar det, nu skall dom bl.a. fälla ett träd rakt på en pinne, snacka Precision nu!
Nääe nu blir det gott med lite Glass, för ytterligare nedkylning, Valnöt/Pistage Glass med Choklad/Hallon Topping, o vad sugen jag vart nu!
                       All For Today, Folk´s !

2 kommentarer:

  1. Yummu, vilken smarrig glass!! Skippar toppingen om du kommer hit med den!! ;) Tror sommaren kommit, men nu drar diset in, regn?? Jag är ju ledig på söndag så jag gissar på regn då iaf... ;)
    Ha så skönt i poolen!
    Kerstin

    SvaraRadera
  2. Jamen lite skönt med regn åxå, jag som inte tål värme så bra, så man får hämta igen sig, orka göra lite nyttiga saker!
    Ha det så skönt ni åxå!
    Kram Sylwia

    SvaraRadera