Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

söndag 5 juni 2011

Söndag....orkade rida iaf!

Gayen♥ lotsade mig genom första Galoppen efter Op.

Dagens uppfinning, Spik&SkruvHållaren, Pincetten!

Nya GlassMaskinen invigd
Dagen som blev ganska Maklig, tog fart och slutade med att jag tog mod till mig och körde första Galoppen efter min HöftOperation, jisses vad jag njöt, nu är det bara att träna vidare, nu känns det bara bra!
Var t.o.m. såå klar o redig att jag fixade en uppfinning till, som alla kan ha nytta av SpikPincetten, har nu tagit Patent på den *skratt*
Sen åt vi gott+ ett glas Rött, avslutade med Hemgjord Glass, livet är bra Härligt, när man har vett att njuta av det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar