Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

söndag 5 juni 2011

Dagen Efter!

Sommar, Sommar, Sommar!

Mina "GåKompisar" Annelie och Inger!
Ja, så var det gjort, 5 timmars promenad, jag vet inte varför jag anmälde mig, joo ville ju göra någor för Ridklubben, men vad jag tänkte på det vet jag inte, borde ju ha tänkt "orkar jag detta" Klarar jag att gå i 5 timmar? Mina "Samtalspartners Änglarna" lyste med sin frånvaro! Men ibland gör jag saker, som det senare visar sig att jag behövde göra, som var bra för mig på något sätt! Trevligt sällskap gjorde det ju lättare, dom fick ju åxå ont i ryggar och ben/fötter! Kanske det var detta jag behövde för att komma igång och gå längre sträckor, nu har jag ju inget att skylla på, kan jag gå i 5 timmar, borde jag ju orka 1 tim, eller hur?
Det känns naturligtvis idag, men inte som jag trodde, så nu är jag glad att jag pressade mig att klara det! Så nu blir det ridning idag, det ska bli jättekul, vädret är Soligt och varmt, somnade sent, sov lite "rappligt", men vad gör det om Hundra År!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar