Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

måndag 6 juni 2011

SannDrömmar!

Jitske&Annelie travar på Volt!
Jaaa, äntligen, jag t.o.m. Drömde inatt att det skulle gå jättefint för Annelie att Galoppera Jitske, sa det till henne för, att jag drömt det, sen när det gick så himla bra, inga bakutsparkar alls, bara tittade vi på varandra, kan man drömma sant, eller bor det en lite Alison Dubois i mig, alltså hon i MEDIUM???? Kusligt var det iaf, men skitkul att jobbet vi lagt ner har tydligen gett resultat, då blir man glad, vet att man gjort rätt, och då känner man sig så NÖJD! Vi hade ju Sara Holmgren här som Instruktör, Annelie har ju ridit hoppning med sin Häst för Sara, och det är ju verkligen super att få rätt hjälp, vilken härlig dag, en sten föll från mitt Bröst, om ett tag kan vi åxå Galoppera på Jitskan, men först ska Annelie få befästa Galoppen riktigt ordentligt! Lasse red Gayen, Gayen var inte riktigt med på noterna, så dom fick slita på ordentligt! Dom blev nog lite svettiga till mans, haha när Annelie tog av sig Västen var hon alldeles blöt runt Brösten och neråt, såg ut ungefär som när man har Bröstmjölk och det har runnit "över"*skratt* Jitske var "dyngsur" och trött, det förstår jag, jobbigt med nya "input", Men att duscha efteråt och få belöningsmoroten, det var härligt!
Vi beställde ny träning av Sara på Söndag igen, duktig och trevlig tjej!
                            All For Today, Folk´s !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar