Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

torsdag 9 juni 2011

En varm dag till, Puh!

Eddie Rex rör upp hela Sjön!

En söt B-Ponny anlände!
Jaa det blev en otroligt fin och varm dag till, lite småpyssel, sen på kvällskröken kom  Gunnar Jacobssons StorTransport med Ronjas nya B-Ponny, Milky Way, han såg helt ostressad ut och var helt lugn o fin, inte svettig så dom hade förmodligen åkt ganska skönt!
Ronja var naturligtvis "Eld&Lågor" Klart de, hon har ju väntat och väntat! Sen åkte vi hem och åt Sill&Färskpotatis, första för iår, strax så blir det Rida, "mitt i natta" är ju inte van att rida så sent, så jag försöker "hålla ångan" uppe så jag orkar, men det ska nog gå bra, känns som jag håller på att bli lite starkare orkar mera, Hästarna är ju perfekt att ge mig det!

All For today Folk´s !

1 kommentar: