Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

torsdag 2 juni 2011

Ridit ett riktigt ordentligt pass!

Här är gudagott att Rida!

Provar lite Fältsits i uppförsbacken!
Suger på gårdagens Skogstur fortfarande, säger bara Himmelskt.....kanske det var därför Jitske gick så bra idag! Gjorde iordning för Träning igod tid, nere i Paddocken en halvtimme innan Tränaren skulle komma, red nog hårdare än vad jag gjort på länge, krävde mer och Jitskan svarade fint, så vi tränade själva......insåg till slut att ingen Tränare skulle dyka upp, fortsatte att kämpa............60 min och jag var alldeles slut......då kom det lite regn, nöjda o belåtna, jag supernöjd med mig själv.....klivit upp själv.....dragit åt sadel lite till, själv, längt stiglädren själv, ridit ensam, och klivit av själv, I´m back in buisness!! Eller Tan Sälv, som vi säger här i Sverige!*skratt* Beställt ny Träning på Måndag kl 14:00, då kommer Sara och ska träna oss, har inte ridit för henne förut, hon jobbar på Nordvik-Hästsidan! Vi tränade för hennes Kollega i fjol, Yannic, sen for hon ner till Strömsholm och är kvar där ännu, duktiga Tjejer, så det skall bli jättekul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar