Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

söndag 26 juni 2011

Söndag.....SaraTräning igen!

Sara[vår Tränare] rider Jitske!

En Lilja som satt otroligt vackra Blommor!

En Abborre, från Midsommaraftons FiskeTävling!

Bryggan nedanför Stugan, här Fiskas det febrilt!
Ser ut o bli en härlig Söndag, Solen skiner och varmt, hoppas det inte blir för varmt, det är ju sista Träningen för Sara, innan hennes Semester i 3 veckor! Annelie o Lasse rider, jag har rejält ont i Kroppen, sen vi sov borta, känner mig "mörbultad" bara för att jag sov i en annan säng än den jag brukar! Så jag undrar hur länge det skall vara???? Har svårt att ligga i min egen nu åxå, musklerna är skitömma! Jag som är så ridsugen....men det får vänta några dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar