Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

fredag 10 juni 2011

Inte ett enda Moln, så långt ögat kan se!

Ronja&Milky värmer upp!

Ridgruppen samlas i Ridhuset, för avfärd på uteritten!

Här kommer Gruppen tillbaka efter sin Uteritt!
Ytterligare en supervarm dag, så det blev lågfart för mig igen, på em följde jag med Annelie&Ronja till Ridskolan, Ronja rider på Lektion där varje Fredag, idag skulle det bli Uteritt i en halvtimme+halvtimmes Teori efter! Allt gick helt suveränt, lastning, urlastning och Ridningen, Milky verkar vara en superhärlig Ponny, lugn och sansad, lätt att "få igång" och lätt att stanna, precis det som behövs för en liten Tjej som Ronja! Det var en rolig dag, jag älskar Ponnyer, det är något visst med dom, som stannat kvar sen min dotters Ponnytid, sen har jag ju 2 Schettisar, som jag haft i 12-13 år*skratt*
Idag får Hästarna vila.....dom har varit igång nu 5 dagar i sträck....så lite vila från ridningen är dom väl unt och oss åxå......Fredagsmys......godissugen är jag!

2 kommentarer: