Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

lördag 4 juni 2011

Fullspäckad Lördag!

Gunilla Petterson/Heidi vann MSV C:1 på HRK:s Dressyrtävlingar, Gunilla tävlade Ponny, samtidigt som min dotter Susanne, kul att träffa henne igen!

Årets första dopp!

Ossie simmar!

Eddie Rex älskar att bada, han försöker svälja hela Sjön!
Fartfylld dag, men många roliga indigrienser, Hästar, Hundar och skrattande Barn, Annelie visade mig en liten Badstrand, där Hundarna får Bada, den var jättemysig! Dit blir det flera turer i Sommar! Ungarna hade jättekul, trots att vattnet nog inte var i min temperatur?
Förmiddagen var jag på klubben o kollade o fotade lite Dressyrekipage, och hämtade lite inspiration, träffade lite folk från "förr i tiden", det var roligt!
Nu vilar jag lite för att orka med "Nattvandring" på Stan, tillsammans med Annelie Ö och Inger L, vi ska vandra mellan 20:00-01:00, ska bli intressant, vi går ju för Ridklubben, då får dom 1000:-, det kan säkert behövas, behjärtansvärt ändamål!
                         All For Today, Folk´s
                          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar