Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

tisdag 14 juni 2011

Aktiv dag iallafall!

Onda i Halsen har hållit sig och inte blivit värre, trodde att jag inte skulle ha så mycket Energi idag....men vad fel jag hade, gick ut lite löst med Lunchfodring och vägde upp en massa Hö, sen fyllde jag Vatten i Poolen[kan bara spola vatten 1 tim åt gången då vi har egen Brunn] Sen in o börja laga Mat, hann göra OstKyckling a´la Patricia Kuhn,  rulla ihop en liten ÄlgKalvStek, fylla med Bacon, och binda ihop den, rullade den sen i allsköns Kryddor, Lasse kom hem, så vi fikade, sen ut o ta in Hästarna, borsta, sadla och Tränsa, ut och red 1 tim, Red Holländskan idag, hon var en Darling....pressar mig själv nu med mycket trav och ökningar, så att jag åxå blir starkare och orkar mera, det var så himla roligt, men plikterna kallade, in o av med alla Grejor, borsta o dona, ut med alla Kusar på Betet, in o fortsätta med Steken som skulle brynas och i Grytan, sen Blomkål och Broccoli och Morötter i lagoma bitar/buketter in i ugnen och Ångade dom i 25 min, puh! Vi äter jättemycket Grönsaker säkert 6-7 Kilo i veckan, nästan ingen Potatis alls, det är så gott och nyttigt!
Men vilken dag vad jag har hunnit mycket, det är så upplyftande, trodde jag skulle däcka av o bli ännu sämre i Halsen, bra att det inte blev så!
Nu har jag tvättat Håret och Duschat, skall ner till Sundsvall och Ortopeden imorgon Kl 10:00
Sen skall jag hem o Rida*skratt*
                                           All For Today, Folk´s !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar