Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

måndag 13 juni 2011

Äntligen lite "normalt" Väder!



O vad härligt, äntligen kan man andas, grått o lite regn, jätteskönt*skratt* Äntligen kan jag få lite gjort, städa, laga mat, Hästar som skall motioneras, idag blir det lite At Hand och Horsemanship, lite Bollträning, gå på Bro, en skön blandning av allt som är bra för Kusarna, dom behöver ju få igång musklerna efter gårdagens relativt tuffa träning!
Idag är det skönt för Ögonen att vila på mina Blombilder, som jag faktiskt är väldigt stolt över!
Igår kom Robban&Teresa m Barn, jättekul, länge sen vi sågs, vi fick åxå hjälp in med överdelen till den gamla Snickarbänken i vår nya SnickerBoa, så nu är den klar att invigas!
Jag fick åxå hjälp med att lära mig "packa ihop" filer, tex bilder för ivägmailing, så förhoppningsvis kan jag det nu! Men bäst av allt....Robban löste mitt problem med FireFox Bokmärkena som inte har gått att få nån ordning på, nu är dom i Bokstavsordning, tack o lov!
Det var inte alls så besvärligt, när det kom till kritan, både Teresa och Patricia hade samma problem, och när vi tittade ute på "nätet" så var det jättemånga som hade samma problem, jag som trodde att det var bara jag som var "dum i huvudet"*skratt* Så här hänger man med, så man inte är alldeles utanför, det är kul tycker jag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar