Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

söndag 19 juni 2011

Söndag.....SaraTräning igen!


Lite Bilder från förra Söndagens SaraTräning, Annelie rider Jitske och Lasse Gayen! Idag när Sara kommer skall jag rida Jitske, Annelie har haft ont i ryggen nu ett antal veckor, så jag tycker att hon ska gå till nån Naprapat eller Chiropraktiker för att få hjälp, förmodligen nåt som ligger snett, hon har haft det förut! Men det blir ingen Galopp ännu för min del, måste Galoppera mera på Gayen först!
Har väl heller inte riktigt orken för en hel Lektion, men då får jag väl vila, kul ska det bli iaf, vädret är bra Ridväder, lite mulet och inte så varmt, bra för mig iaf, som inte tycker om Värme, tappar orken om det är Varmt!
Sen har jag ju Sovit inatt, ett stort + om man skall orka någonting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar