Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

onsdag 22 juni 2011

En varm Onsdag!

Vår Tränare rider Jitske, här Galopp!

Sargen äntligen på plats!

Ebenholtz af Kvarnbäck, FrieserHingst 2 år!
Skönt att jag inte behövde Rida idag, hade nog inte orkat det i värmen, vår Tränare, Sara red Jitske, hyfsat tjänstvillig, trots VrålBrunst, det är ju lovande, det tog inte så lång stund innan dom "hittade" varandra, varmt och svettigt var det, men dom kämpade på!
Vår förra Frieser blev nästan som en EnManshäst, det var bara vi som red henne så jag tycker det är bra att några fler än vi rider Jitske, dom skall hitta tryggheten även om det är någon annan som rider, hör liksom till Utbildningen på en Häst, det behöver ju för den skull inte bli som på en ridskola!
Jag lagat mat, Lasse for o tittade på Barnbarns Fotboll i Älandsbro, så nu ätit och rast vila, jätteskönt, lite trött är jag allt, sov "hattigt" inatt, drömde om min gamla elaka Moster, henne vill jag inte dröma om, hon är en mycket självcentrerad elak sak, hon var åxå dum mot min Älskade Mamma, som var så snäll och Empatisk, nääe sånt tål jag inte!
Inatt vill jag dröma om snälla Människor, Tack!
 

1 kommentar: