Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

onsdag 8 juni 2011

Värme, nej tack!

Ronja leker i Poolen, förra Sommaren!
Jag mår inte så bra i värme, eftersom jag har lågt Blodtryck, värme gör det ännu lägre, då blir man orkeslös och trött! Så nu när det är 20 grader i Skuggan, blir det till att vara inne mestadels, springa ut, göra nåt en kort stund o sen in igen, tappar totalt Matlusten, men pytsar i mig vätska, naturligtvis! Eller sitta ute i skuggan, utan att göra något, går åxå bra!
Nu ångrar jag att inte Poolen är framsläpad och ifylld, Klorad och Badfärdig, den hjälper mig att funka bättre, då kan jag kyla av mig med jämna mellanrum och faktiskt klara av att göra saker ute, fast det är varmt och svettigt!
Men nu ska den fram och fyllas, det tar ju ett antal dagar att fylla den, då det går 12000 liter vatten i den!
Kusarna får vänta på att Solen försvinner i Paddocken, idag får det bli At Hand träning, imorgon skulle det bli 27 grader, så då får vi väl rida tidigt eller sent! Härligt med bra väder, men jag får inget gjort, så är det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar