Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

fredag 1 juli 2011

Gårdagen blev "bara skit" rent ut sagt!

Naturens egen Magsjuka!
Hela gårdagen sprang jag på Toa, fy vad jobbigt, till slut alldeles darrig, mådde illa men försökte stoppa i mig Te och Skorpor iaf, men man blir ju smal o fin, ingen Mage som putar ut efter en sån dag*skratt*
Så idag, Regndag tar jag det lilla lugna, Lasse håller på att fixa upp Paviljongen vid PoolSide, sen är det bara Paviljongen vid Paddocken som skall upp!
Nääe Kanterna runt Jordgubbarna glömde jag ju, det får bli imorgon, är seg idag, blev inte mycket till sömn för mig inatt!
Nästa vecka åker jag till Stockholm, behöver vidga mina Vyer, inte bara gå hemma, från 1 Juli är jag Pensionär.....fri.....befriande tanke....Frionär, känns mycket skönt♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar