Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

fredag 3 juni 2011

Juni, Juni

Tänk att en vissnad Blomma kan vara vacker!
Fredag, och Hovslagaren, skönt, alltid lika härligt, när Hästarna "fått nya Fötter". Lasse tog hand om Hovslagarna, för dom är två och jag for och Fredagshandlade, in till stan och fick ett par nya Solglasögon, dom jag köpt för dyra pengar, tappade ett glas, satte tillbaka det 3 ggr, men det lossnade hela tiden! Sen for jag till COOP, det skulle jag inte gjort! Varning på Stan, för COOP Härnösand, dom bygger om, och allt är ett jävla strul, man hittar inget och får springa fram o tillbaka, man blir helt "kokko", nääe sista gången jag far dit, nu får det bli ICA, tur att ICA bygger alldeles bredvid, COOP behöver helt klart Konkurensen för att bli bättre!
Sen hem o plocka upp allt[köpte en ny Glassmaskin] sen laga mat, stekte ÄlgBiff och gjorde min goda, typ Biff Stroganoff åxå! Ångade Grönsaker till, ett glas Rött smakade gott till!
Sen räckte det för mig idag...är trött nu! Imorgon skall jag ner till Annelie, dom har köpt en ny B-Ponny till Ronja, MilkyWay, en lugn och trevlig, okomplicerad liten en, hoppas Ronja får mycket kul med den!
Mellan 20:00-01:00 skall jag vara "vuxen på stan" tillsammans med 2 andra Tjejer, det blir spännande!
                         All For Today, Folk´s !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar