Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

tisdag 19 juli 2011

Ultuna-FyrisHovs Camping i Uppsala!

Kylskåpet igång, tack o lov!

Lyckades med Bäddningen, två Dynor ovanpå varandra, blev perfekt!

Glad att vi har Hästlastbilen, den är Guld värd just nu!
Livet är ingen Dans på Rosor, men vem har sagt att det skall vara det? Man får finna sig i det som händer och sker, fatta riktiga beslut utifrån det som händer! När det gäller Djuren så går dom i första hand, det Ansvaret har vi ju, vi som har Djur! Så här sitter jag nu, på Fyrishovs Camping, förr i tiden, när vi for ner med sjuka Hästar, hyrde vi Stuga här, så stället är ju välbekant, tur att vi skaffade Hästlastbilen med Bodel, så man kommer lite billigare undan, 280 kr för en Elstolpe/dygn, ganska resonabelt pris, då får man ju använda ServiceHuset åxå för Dusch och Toa, Kök för matlagning o.s.v.! Idag fick jag ju min Elstolpet åxå, så nu känns det mycket bättre, fått igång lilla Kylskåpet, laddat mina grejor så dom funkar, nu kan jag åxå titta på Tv i Datorn om det blir tråkigt, för visst är det lite "emsamt" men Nöden har ingen Lag, det ska isf vara "Lagen om alltings Jävlighet" men så känns det inte än iaf. Tur åxå att jag köpte en lite PortaPotti, den har jag längst bak i Hästlastbilen, där finns en egen Dörr in i ett utrymme, så man har liksom egen Toa, fick ju stanna efter vägen ner och använda den då jag blev jättekissnödig, så det fungerade helt perfekt! På eftermiddagen idag, Tisdag skall dom ringa från Ultuna..........hoppas då få höra att Medicineringen Intensiv har fungerat, att Ögat går att rädda........samtidigt som jag försöker på nåt vis vara beredd att Ögat kanske måste tas bort......men klamrar mig fast vid de Positiva saker som dom sa igår, det var ju ett antal Positiva saker....att Ögat försökte "reparera sig själv, hade bildat nya Blodådror runt "den där" "bölden" i Ögat, hoppet finns! Man får ju heller inte besöka Häst som står där, då skall det väl vara livshotande, och det är det ju inte, tack o lov!
Nääe nu ska jag ta min 3:dje kopp Kaffe..........sen när dom ringt från Ultuna ska jag bege mig ner på stan och leta reda på Åhlens och Shoppa lite, som TRÖST*skratt*
Kram till dig som läser detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar