Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

tisdag 26 juli 2011

DR Alban betar under sitt SkuggaTräd!

Papa Dee funderar mycket just nu, ingen Alban och stå ensam i en Box på natten, nyttigt!

Ebenholtz Lastträning!

Ebenholtz är en duktig Kille, här lite belöning efter Lastträningen!
Jamen det går framåt, f.r.o.m. idag skall Alban ha Ögonmedicinen var 6:e timme, känns mycket bättre för mig, får sova lite längre i sträck, trots jätteont i Halsen och feber, känner jag mig mycket piggare idag, igår var det hemskt, kroppen var som en Cementklump, släpade mig fram! Vi fick ju lite stress med Ebens lastning, som vi naturligtvis legat på Latsidan med, jag av förklarliga skäl, vill ju inte riskera något med höften! Men nu var det bara att sätta igång, ifall han måste åka till Klinik, lyckligtvis blir han bättre o bättre, trampar ner ordentligt med vä bak, men vi kör 2 ggr om dan Lastträning, det skall ju göras iaf, vi tar det lugnt, han får äta sin krubba där inne, i lugn o ro, tur att han inte är ett "brushuvud" utan lugn och resonabel, nu återstår att "vända upp" honom, sätta fast och stänga, men vi ser ju när han är mogen för det!
I VäxtHuset växer det så det knakar, Gurka äter vi sen länge, Tomaterna och Salladen är snart 
färdiga åxå, idag skall vi se om det finns Jordgubbar åtminstone till Glassen! Fåse om det finns kraft att skritta runt en stund idag, längtar efter det nu!
En tur till Handelsträdgården blir det åxå, saknar lite Blommor i dom nya krukorna!
Annars håller jag mig lugn o borta från Solen som strålar ute, Feber och Sol ingen bra kombination!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar