Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

onsdag 27 juli 2011

Lurad, men inte lurad på "Konfekten"

Jaa, så blev jag grundlurad*skratt* jag skulle ju få Huvudlaget och "Tyglarna" av Lasse, som födelsedagsPresent, dom kommer väl i slutet av veckan, det visste jag, men jag hade skickat efter StetsonWesternHatten till mig själv, men eftersom jag inte varit/är så piggelin just nu så hade jag ingen koll på Posten alls, men det hade Lasse*skratt* Han hade i största hemlighet varit o "löst ut" den betalat o gjort klart, smygit med inslagningen o allt! Så imorse kommer han med ett paket. jag fattade ingenting..........så ligger den där......min snygga Stetson.....men hur...vad????
Så kan det gå när inte "haspen är på", men kul var det att bli lurad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar