Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

onsdag 20 juli 2011

Ev Hemgång imorgon, Torsdag!

Äntligen får jag snart se Dr Alban igen!
Dagens Samtal från Ultuna lät ju riktigt hoppfullt, trappat ner Intensivmedicineringen, trappat ner antiinflammatoriska[som han fick Diarre av] Diarren har slutat och om Torsdagens Ögonundersökning ser OK ut ....FÅR VI ÅKA HEM IMORGON♥! Så ikväll när det är lite svalare, tar jag mig bort mot Ultuna och sover i Lastbilen där, så jag finns på plats imorgonbitti, blir super det! Ska bli så underbart att få se Lillgubben igen, och så glad att det ser ut som om ögat kommer stt klara sig, vill ju att Dr Alban skall få ha sina vackra Ögon kvar! Nu blir det lite Lunch............är verkligen GörUTTRÅKAD.....som grädde på moset, kom den nya Dammsugaren, då har dom skickat en Dammsugare med Utländsk Kontakt..........då sa jag, skicka en ny på studs, om ni vill ha kvar mig som Kund, annars köper jag den någonannanstans, typiskt Semestertider-SemesterVikarier[Sverige ur funktion]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar