Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

tisdag 12 juli 2011

Borta Bra men Hemma allra Bäst!

Tisdagen bjöd på Åska, Blixt och dunder i flera timmar!

Mongolen i sitt Tempel! Morgonbön=Frukost

Söta Veronica[Systerdotterdotter] med Smultron på Grässtrå!

,
Första lite större Jordgubbskörden!
Å så skönt att sova i sin egen säng, sov den uttröttades sömn, länge, hyfsat pigg idag, skönt med lite regn och Åska, rensar upp luften så den blir fräsch och skön!
Innan det började Åsk , satt Lars-Erik ute under Paviljongen, jag skulle säga " du ser ut som en Mongol.....men det blev "Du ser ut som en Mongolid" "Va" säger du sa han, nämen jag menar ju en såndär Munk du vet, sen skrattade vi!
Veronica plockade Smultron på ett Grässtrå, å....jag åkte tillbaka till Barndomens Sommar, då gjorde vi alltid det!
Jamen nu då är jag hemma, så härligt att komma hem, saknat Lasse jättemycket, men samtidigt säkert välbehövligt att vara ifrån varandra ibland, så man kan få sakna.......alla Djur saknade jag åxå, nu gått runt o pussat på alla dom!
Verkar fortsätta Åska o regna...........passar mig precis................lugn dag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar