Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

tisdag 19 juli 2011

Dr Albans Öga, har svarat på IntensivMedicineringen

Dr Alban har svarat på Medicineringen!

Här bor jag!

Fina ServiceAvdelningar, rent och snyggt!

Hittade två stycken Matvaruaffärer idag!
Sent i eftermiddag ringde ÖgonVeterinären från Ultuna, glädjande nog hade Ögat svarat på IntensivMedicineringen, Men Alban hade fått Diarre av Inflammationsmedicinen, men dom skulle försöka någon medelväg där! Dom skulle börja o minska ner Medicineringen och se om det gick åt rätt håll ändå, så imorgon får jag svar om vi får åka hem Ons eller Torsdag, så håller tummarna att allt går åt rätt håll nu!
Sen blev jag tvungen att hitta nåt ätbart, vill inte ha snabbmat idag åxå, det finns ju Microugn i Servicehuset, med lite hjälp så hittade jag två Matvaruaffärer, så till Middag blir det  ofryst mat, Pasta med Skaldjur, ska bli mums! Sen brygga mig en kopp Kaffe eller två, med nåt gott till......Tröst, tröst! Blev för sent för nån Stadspromenad, men jag är inte ledsen för det!
Längtar efter Alban och längtar hem till HusBonden, vi pratar ju i tel ett antal ggr om dagen, så jag vet ju att allt är bra därhemma! Men Alban.......han har jag inte pratat med, undra vad han tänker min Mini Black Pearl?
Nu gå och värma min Mat och äta Middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar