Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

fredag 8 juli 2011

Stockholmsresan!

Idag var vi med i Tidningen Ångermanland!

Ilona o Karam[Mariannes Dotterdotter] var på besök från London!

Marianne har Handtama Småfåglar!

Åker Tunnelbana till Pensionärspris*skratt*
Lite spridda skurar, av dagarna sen jag skrev sist, Bilder talar alldeles tydligt för sig själv, vi "gjorde" Stan igår, varmt och svettigt, men roligt, och mest kul var att jag orkade gå så mycket, tack vare att jag tog FoppaTofflorna som är exelenta stötdämpare, så jag gick i säkert 5 timmar, utan att få jätteont, det var en Aha-upplevelse! Jag ville ju se lite ADA kläder, hittade en liten ModeButik i Gamla Stan, som förde den Kollektionen, men dom hade inte Jeans Västen som jag hade spetsat in mig på, men en fräsig Kjol+Jacka, jaa ska jag måsta prova i denna värme.....jaaa in med dig sa Syrran....på med kjolen, satt perfekt...på med den kortärmade Jackan.....faan passade alldeles för Perfekt....kände att jag var "fast", skit åxå, den var "svindyr", över 2000:- för hela Outfiten, steg ut ur Provrummet, o visade Syrran, som sa att den måste du ha, den är jättefin på dig och sitter som om den var gjord för dig! Jaha bara att plocka upp Plånboken o se glad ut! Fast den ÄR snygg, känns skön att bära, min andra vita Outfit i mitt liv*skratt* Och jag kan använda både jackan o kjolen var för sig åxå......sen var det 30% så jag fick dom för 1500:- det kändes ju bra!
Lasse ringde imorse...Artikeln om Jitske o mig var i Tidningen idag, såg FramsidesBilden på Nätet och knyckte den, Artikeln får jag väl läsa när jag kommer hem, kul kul!
Idag skall jag ta det lugnt, varmt idag åxå, så bara njuta av livet och min Syster Marianne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar