Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

lördag 9 juli 2011

En Trevlig Fredag hos Syster Marianne!

Sköna Verandan, FredagsMys!

Min Goa Älskade Syster Marianne!

PolisHelikoptern for länge över Skarpnäck, lite "Efterlyst" stämning!
Huvudvärken har varit min trogna följeslagare, lite lättare idag kanske, nu får den FAN ge sig! Men jag förstår att Värmen är "Boven i Dramat" Jag tål inte Värme, och i Torsdags ansträngde jag mig i värmen åxå, det är bara att "paya" om man gör så då*skratt*
Igår kväll Cyklade vi[första Cykelturen efter Op för mig] Haha jag rider men var skraj för att Cykla......varför ska jag vara så FEG???? Det gick helt suveränt att Cykla, så himla skönt i värmen, det fläktade underbart! Vi inhandlade "Havets Läckerheter" till vårt Fredagsmys bl.a. Väl hemma hör vi en Helikopter som låter jättenära, Hovrar=står still, svävar på stället! Vad är på gång, säger vi....ser att det är en PolisHelikopter, ser att det kanske är ovanför Hemköp som den står, har det hänt något, ett rån kanske? Haha det mest spännande idag, för två Pensionärer*ASG*
Liliana var hit en stund innan vi for till Affären, det är en riktigt go Tjej[Mariannes Dotter] vi ska ses på Söndag igen!
Får väl se vad vi hittar på idag, skönt att bara få vara åxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar