Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

onsdag 20 juli 2011

Sunnersta Camping, knoppar där inatt!

Hoppas på sista natten i LastBilen nu, eftersom det låg en Camping bara en bit från Ultuna, så for jag dit, fick en Elstolpe så jag kan kyla mina Matvaror, värmen är hög, så det behövs kyla om dom inte skall bli förstörd! En liten trevlig Camping vid en Sjö, bra att veta, för troligtvis måste vi ner igen om två veckor, tungt att sitta och åka både ner och upp samma dygn, då är det bättre att övernatta, både för Häst/Människor! Det har varit en tuff resa för mig som blivit så "pjålig", "resan" med Höften har fått mig att tappa tron på mig själv och vad jag klarar av............så att måsta klara av....har nog varit bra för mig, fått tillbaka lite mera Självförtroende...det känns jätteskönt faktiskt! Nu ska denhär Tanten ta o knoppa in, så jag är pigg o fräsch imorgon, ska ju få gosa med Dr Alban, hon som ger Medicin till honom sa " Han har blivit vår Favorit, han är så söt" Det värmde "ett Tigerhjärta" Nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar