Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

måndag 25 juli 2011

Totally worned out!

Husbonden tyckte jag såg såå rolig ut, med "LoppTuva" mitt i Sommaren, men det regnade när vi gick ut, och jag fick släpa mig fram, totalt utan Energi! Men det visades ig när jag varit inne ett tag...........halsen började värka, yr i Knoppen och lite Feber och Frossa, jamen då förstår jag, varför jag är så slut, OK! Så här ser jag ut när jag är helt slut, även utan Vintermössa! Inatt kl 24:00 är sista var 4:e timme Medicinering, sen var 6:e timme, så jag får sova ända till 06:00 Yipee, vilket lyft! Alban är iaf väldigt snäll att ta alla sina Mediciner, både i Munnen och Ögat, och Ebenholtz går bättre o bättre, sätter ner Vänster bak ordentligt, så det är ju lovande! Alla sjuka Hästar är inne på Natten+ Papa Dee annars blir han ensam! Det har nog varit en Pärs både för Alban och Papa, dom har inte varit ifrån varandra en enda natt på dom 13 år dom varit hos oss, dom är ju Bröder åxå, Alban är ju lugn och trygg, klarar att vara själv, men Papa som är den bråkiga av dom som vaktar mat o verkar så tuff, han blir alldeles konfys utan Alban, nu har han fått stå själv i en Box, bredvid Alban, det har nog varit en ny upplevelse för den lille herrn att klara sig själv utan stöttning från brorsan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar