Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

onsdag 19 januari 2011

Idag  har varit en riktigt trött dag, men Lasse var åxå trött, är det solen som gör en så trött, när Solen skiner, vill man vara jättepigg och orka göra så mycket, då blir man inte glad, när man får slita hund, för att orka nåt! Jag har iaf motionerat ute i Stallet, trots noll ork, är noga med att för det mesta röra på mig i ett par timmar, varje dag, sen är jag helt slut! Puttis "rök" på Eddie Rex, när jag skulle sätta in honom i Hundgården, fick tag i "skrället" i nackskinnet och slängde iväg honom, snacka om orespekt för mig, han är stenhård i psyket denna lilla Gråhund, så han fick gå in, så att Eddie Rex kan få vara i Hundgården utan att bli nedtryckt hela tiden! Ceija den andra Gråisen, är det inga problem med! Puttis är alltid på "gränsen" jag har lagt ner honom på sidan, ett antal gånger, när han gör såhär, det hjälper ett tag, sen är han där igen! Jag vill vara LEDAREN, Hundjävel*skratt* Det vill han åxå!
Puttis och Eddie Rex, i fjol i slutet av Januari, jisses vad tiden går fort, nu är han stor, men jätterespekt för den lilla Gråplutten, jätteduktig på Jakt, men det förstår jag, med det jävla humöret, konstigt att han inte lägger ner Älgarna själv, på sidan, o ger sig*skratt Vilken syn det skulle vara, Älgen ligger på sidan, Puttis morrande, över Älgen, "res dig för fan inte"
Då skulle det inte heta "ståndskall" utan "liggskall*hahahahahahaha*
                                           All For Today, Folk´s! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar