Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

lördag 15 januari 2011

Mindre bra dagar!

Idag börjag den vansinninga JAKTEN på Vargarna, det gör mig sorgsen, jag kan förstå att stammen måste hållas nere, sjuka djur, inavel o.s.v men alla Vargar som sköts ifjol, var friska individer, hur tänker man här? Vad är det i denhär frågan man inte förstår? Ja så står man inför en s.k. SKRIVBORDSPRODUKT igen, med skrivbordsprodukt menas, att den är tillverkad, utan större tanke på hur den skall användas, vad resultatet av användandet får, för dom som använder den, eller som blir utsatt för användandet! Jag hatar Skrivbordsprodukter, har sett alldeles för många, under mitt liv!

Så här har jag sett ut nu, i två dagar, mycket ont!

Jag vill se ut såhär!                       
Jaa, det är väl bara att "hacka" i sig, sov inget inatt, tittade på en skitdålig Svensk Film. med Persbranten, fy vad dålig den var, satt uppkrupen i "mitt" soffhörn, med Hörlurar, för att inte störa Lasses sömn, han behöver verkligen få sova, får ju ta det mesta ansvaret, när jag "ballar" ur, men jag mockade iaf igår, med möda! Kallt idag, -24 imorse, men skall ju börja redan ikväll att bli mildare, najs, så jag kan få sitta till Häst, lite mera innan Op. snart bara en vecka kvar.................men när jag har såhär ont, känns det bara bra att lägga sig under Kniven, det kan ju knappast bli värre, försöker låta bli, låter inte "skittankar" få fäste i min hjärna, typ "tänk om man inte vaknar" Lika bra att radera sådana Tankar................jag vet ju inget, känner inget, om det händer.............värre för dom NäraoKära, punkt slut!
Försöker tänka Positivt, det mår jag bättre av, även med Pain! Nej på med Overallen, skall halta ut med Eddie Rex, inte nån lång bit, i kylan, men ändock, så jag har varit ute lite!
Säger till mig själv: "Keep Up The Good Thinking" YEEEA!!
                                 That´s All For Today, Folk´s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar