Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

torsdag 20 januari 2011

Ebenholtz, är en go Unghäst, leker i Hagen med sina Schettiskompisar Dr Alban och       Papa Dee

Jitske och Gayen, alltid tätt tillsammans♥

Eddie Rex, alltid i farten, springer, hoppar, gräver!
Piggare idag, Solen har strålat från en klarblå himmel, -10 och riktigt skönt ute, varit igång ett par timmar idag åxå, nödvändigt för att hålla tankarna i "styr"*skratt*
Dagarna krymper, försöker tänka "skönt när det är över" fokusera på efteråt, det känns hyfsat bra ,Lars-Erik jobbar idag, alltid lika tråkigt när han inte är hemma*skratt*
Hade inte tänkt göra mat, så Lasse har när jag åker in på Måndag, men nån Jävel sitter på min axel, tydligen, så har nu beslutat att gör en stor Lasagne åt honom! Varför skall man känna så här? Gammalt skit som sitter benhårt, "dålig hustru" "tar inte hand om sin man"??  I tanken försöker jag låta bli att tänka så, men sen ändrar jag mig, inte skulle Lasse tänka på att laga mat åt mig om han skulle in på Sjukhus????
Naturligtvis ska man "ta hand" om varandra, det är inte det, det är att känna en press att vara duktig, vårdande, varför kan man inte bara få tänka, nääe han klarar sig själv, kan laga mat själv, jag behöver inte göra det???
Inte underligt att jag har "utmattningsymptom" jag utmattar mig själv, med alla krav jag ställer på mig själv! Ug!
Thats All For Today, Folk´s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar