Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

lördag 1 januari 2011

Ja så är det 2011, ett nytt år, hoppas det för med sig bra saker och upplevelser, hade ju velat skriva med lite färg, men det fungerar inte, så det får bli lite färglöst! Har krånglat lite med nya Bärbara, första uppdateringen tog bort Webbläsaren, jaa mycket skall man få vara med om, vaffö de då?? Vem har nytta av det, krångel att ladda ner en ny bara, sen är ju allting nytt, inte det gamla man är van vid, phuuu! Varför måste man hänga med? Joo för annars är man hopplöst efter, o fattar ingenting*urk* Tur att jag är hyfsat Tekniskt begåvad, fast ibland tycker jag att "det gamla" är skönt o invant! Man slipper tänka så mycket, anstränga hjärnan*skratt* Klockan är nu 12:15, Lasse sover fortfarande, han Nyårsfirade med sina Bröder, jag avstod då jag kände att jag inte hade orken, sen blir det ju så krångligt med Hästar o Hundar, firade med Djuren, pussade Hästarna på mulen vid 12 slaget, ganska mysigt, det var jättehärligt ute, njuter när det inte är så kallt!
Nääe nu skall jag ut o Mocka o fodra LunchHö, Lasse får fortsätta vila, då det blev sent[03:30] för hans del inatt!
                              That´s all for Today, Folk´s!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar