Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

fredag 14 januari 2011

Så här brukar min Frukost se ut, Gröt, SkinkMacka, Kaffe!

"Fotfräsen"
Fredag idag, sovit ganska bra, känner mig piggare än på länge, men ont av bara fasen, men tog mig i "hampan" och haltade ut i Stallet, för att mocka! men fy vad ont det gör, men tvingar mig iaf, måste ju röra på kroppen, hellre mocka än att gå en Promenad idag! Fick sätta mig på en stol o vila ett antal gånger under Mockningen, Eddie Rex fick vara med mig, så att han får lite omväxling, när jag inte kan Promenera med honom, Lasse jobbar idag, så han går med Hundarna ikväll!
Takskottarna  är nu klara, väldigt skönt att se de snöfria Taken! Men Jisses vad snö det ligger nedanför Taken dom skottat av, kommer det någonsin att smälta ner?
Får väl sitta i Soffan o Fila mina Fötter, med den Eldrivna "Fotfräsen", den är jättebra, fungerar verkligen, kan t.o.m. fila foten på Vänster, det är ju den Höften som jag skall Operera den 25/1, kan inte få på en Strumpa på den, men Fila gick hyfsat! Vill ju ha mjuka fina Fötter till OP.*skratt*
Det är 16-17 Minusgrader ute idag, men skönt att få lite friskluft!
                                           All For Today, Folk´s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar