Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

söndag 16 januari 2011

Tankarna snurrar i Huvudet!

Jitske-Lasse-Gayen, i somras-10, efter en härlig Skogstur!
                                                                       

Jaa, nu kan man säga att tankarna snurrar i skallen, fick igår reda på att B, som opererade sin höft i Aug, fortfarande inte kan gå på sitt ben, tydligen har dom gjort något fel, skurit i muskler, som används för att kunna stå på benet, någon "lärlingsortoped" har gjort detta!!!
Så nu undrar jag, ska man operera sig eller inte????? B är sämre än före operationen!
Jag vill inte bli sämre än det redan är, då kan jag lika gärna låta bli att genomföra operationen!
Imorgon måste jag ringa ortopeden, höra ref på den som skall skära/såga i mig, säga att jag inte vill att någon annan än en erfaren duktig ortoped får operera mig, om han blir förhindrad får han inte bytas ut mot "dr vemsomhelst" Litar inte på "dagens sjukvård" nu är det ju Kvantitet som gäller iställetför Kvalite´
                                  All for Today, Folk´s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar