Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

tisdag 11 januari 2011

Shoppat i Birsta f.v.b. till Vårdhotellet!

En riktigt snygg och användbar Datorväska!
Vårdhotellet på Sundsvalls Sjukhus!                    



Ja nu har jag "installerat" mig, först var jag till Birsta o handlade lite på HÖÖKS, hittade både billiga och dyra saker, hehe! Sen var jag på SIBA och köpte en skitsnygg Väska till nya Bärbara Datorn, superbra med jättemycket fack, det behövs, så man har allt på ett ställe

Jaa, nu måste jag sova, utan Lasse, OGILLA! men det måste ju gå, bra att vänja sig, bra åxå att ha varit här på Vårhotellet innan OP, tar kanske bort lite av nervositeten inför den!
Strax skall jag gå o äta på Resturangen som åxå finns här, det är fint ordnat, gulliga Människor, rent o snyggt, rummet är som ett Hotellrum, så jag är NÖJD, men jag saknar Lasse! Men har ju Datorn, TV och Tidningar att sysselsätta mig med, tills Sovdags!
Upp tidigt imorgonbitti, måste plocka ur rummet o lägga grejorna i Bilen, den står tryggt, hoppas jag i Sjukhusgaraget, kostar bara 25Kr/dygn, billigt tycker jag, så får man den avisad åxå!
                                             All for Today, Folk´s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar