Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

tisdag 4 januari 2011



Ebenholtz som liten, och jag som liten, passar idag, en trött person idag, sov inget inatt, men får vara tacksam de nätter jag får sova hyfsat!
Har lite på Agendan idag, gå en Skogspromenad med E.R och fara o köpa lite mat, orkar inte stå o laga något idag, matlusten borta en vecka nu, får äta på "kommando", jaja kanske man kan gå ner lite ytterligare i vikt då? Skulle behöva städa åxå, stökigt nu, men man kan inte städa utan ork, funkar inte!
Inte kul att känna sig "onyttig", det grämer mig mest, jag vill, men orkar inte, skitknäpp känsla, som stressar mig oerhört! Såna dagar vill jag bara trycka på Esc tangenten, vill inte vara med, vill krypa in i en grotta o gömma mig, men vet ju att just nu är det bara att "gilla läget"  Så jag trycker inte på Esc tangenten, kryper inte in i en Grotta, finner mig helt enkelt i att Livet är såhär just nu, That´s It! Det får väl vara ostädat, stå disk i diskhon, det är väl inte hela världen, fast det känns så ibland! Det var Dagens Dipp, nu får det vara färdigdippat, upp med humöret, klä på dig och ut i friska luften, det hjälper!
                              That´s all for Today, Folk´s!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar